Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

REVIEW LORVENN PRODUCTS FOR HAIR!

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!
ΣΕ ΣΥΤΟ ΤΟ POST ΘΑ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ 2 ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΛΛΙΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ, ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΑΚΡΥΝΩ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΒΑΦΕΣ, ΕΦΟΣΟΝ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΠΟΛΥ. ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΠΑΛΙΑ ΗΤΑΝ ΛΙΠΑΡΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΕΧΩ ΛΙΠΑΡΕΣ ΡΙΖΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΞΗΡΕΣ ΑΚΡΕΣ. ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΛΑΔΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΛΕΞΑ ΤΟ ''exotic oil'' ΑΠΟ ΤΗΝ LORVENN.  YΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΙΑ ΞΗΡΑ, ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΒΑΜΜΕΝΑ ΜΑΛΛΙΑ. ΕΓΩ ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΕΛΕΞΑ ΤΟ ''intensive care'' ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΞΗΡΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΑ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΔΑΚΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ARGAN, ABYSSINIAN KAI MONOI DE TAHITI OIL, ΒΙΤΑΜΙΝΗ Ε KAI F, KAΘΩΣ ΚΑΙ UV ΦΙΛΤΡΑ.
ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:
-ENTATIKH ΘΡΕΨΗ 
-ΑΜΕΣΗ ΛΕΙΑΝΣΗ
-ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ ΛΑΜΨΗ ΤΩΝ ΞΗΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑΙΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ
-ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
-ΒΑΘΙΑ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ
-ΜΕΤΑΞΕΝΙΑ ΑΠΑΛΟΤΗΤΑ
ΕΠΙΣΗΣ ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΨΑΛΙΔΑΣ, ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ, ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΤΡΙΧΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ.

ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΜΕ 2 Η' 3 ΠΙΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΛΟΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΟΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ, ΘΡΕΨΗ ΚΑΙ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ, ΣΕ ΣΤΕΓΝΑ ΜΑΛΛΙΑ ΓΙΑ ΛΕΙΑΝΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΕΝΙΑ ΛΑΜΨΗ.

ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΗΣΙΠΟΠΟΙΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΕΠΑΙΡΝΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 11,70 ΕΥΡΩ. 





ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΗΣ LORVENN ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΤO ''chroma care silk so straight'' ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ ΙΣΙΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΕ ΜΕΤΑΞΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΦΡΙΖΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ. ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ GALERIE DE BEAUTE ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΣΠΡΕΥ ΘΕΡΜΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΩΛΗΤΡΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΡΕΥ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΛΙΠΑΙΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΛΩΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΡΙΖΑ ΩΣ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ. ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΟΜΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΠΡΕΥ ΘΕΡΜΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ TA ΣΥΝΔΙΑΖΩ ΜΑΖΙ ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΘΑ ΜΕ ΧΑΡΟΠΟΙΟΥΣΕ ΠΟΛΥ! Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΓΑΛΑΚΤΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 5 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΜΥΡΙΖΕΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!

ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

7 σχόλια:

  1. Σήμερα πήγα μια βόλτα στο hondos center μύρισα το λαδάκι της lorvenn το exotic oil και ήταν υπέροχο δυστυχώς το γαλάκτωμα που λες δεν το βρήκα αλλά μόλις μου τελειώσει το λαδάκι για τα μαλλιά που ήδη χρησιμοποιώ σίγουρα τα επόμενα 2 προϊόντα που θα αγοράσω θα είναι αυτά της lorvenn.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να το κάνεις εγώ έχω δει βελτίωση στα μαλλιά μου και φαντάσου ότι δεν μου έχει τελειώσει ακόμη κανένα από τα δύο....

      Διαγραφή
    2. αχ με έπεισες να τα πάρω και τα δυο,τώρα χρησιμοποιώ το λαδάκι της gliss σε μορφή σπρέι έχει μέσα και shimmer εντάξει δεν λέω καλό είναι για τώρα το καλοκαίρι είναι ανάλαφρο και δεν βαραίνει τα μαλλιά μου αλλά σε γενικές γραμμές μου αρέσει να δοκιμάζω καινούρια προϊόντα και επειδή κάνω και εγώ συχνή χρήση με το σίδερο θέλω προστασία από την θερμότητα και δεν έχω βρει κανένα προϊόν μέχρι τώρα που να με ικανοποιεί.

      Διαγραφή
    3. ωραία θα περιμένω να μου πεις εντυπώσεις όποτε πάρεις κάποιο από τα δύο :) :) :)

      Διαγραφή
    4. Εγώ το βρήκα στο La beaute στην οδό Ευριπίδου 12 στην Αθήνα (κέντρο) 5,50 ευρώ

      Διαγραφή
    5. Αλήθεια?? πολυ οικονομικό!! Τυχερή!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Το λαδάκι επειδη το χρησιμοποιώ εχω παρει και αυτο για τα ξηρά αλκα και για τα κανονικά μαλλιά τα 50 ml είναι ποιο οικονομικά στα 6,90€ απλά εσύ περνεις την μεγάλη συσκευασία όμως υπάρχει και η μικρή που σου είπα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή