Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Λίγα λόγια για μένα...

Γεια σας! 
Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που από σήμερα θα μπορούμε να επικοινωνούμε, να ανταλλάσσουμε πληροφορίες, γνώμες, ''κοσμοθεωρίες'' και οτιδήποτε άλλο προκύψει!
Μου πήρε καιρό να αποφασίσω την δημιουργία αυτού του blog καθώς για μένα θα αποτελεί κομμάτι έκφρασης των σκέψεων μου άρα κάτι πολύ προσωπικό, το οποίο και ελπίζω να έχει καλά αποτελέσματα! :)
Όσον αφορά εμένα, είμαι φοιτήτρια κοινωνικής ανθρωπολογίας αλλά το μεγάλο μου πάθος είναι η ομορφιά και ειδικότερα η αισθητική και το μακιγιάζ με τα οποία στόχος μου είναι να ασχοληθώ επαγγελματικά. Ήδη έχω εκπαιδευτεί ως τεχνήτρια νυχιών που είναι ένας κλάδος της ομορφιάς αρκετά ενδιαφέρον.
Έκτος λοιπόν από ομορφιά, νέα προιόντα και shopping therapy, θα σας ενημερώνω για βιβλία τα οποία λατρεύω, ταινίες και φυσικά σειρές που είναι μεγάλη λατρεία!
Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για οποιοδήποτε request ή απορία στο e-mail joanv1991@gmail.com!
Στο πλαίσιο του μπλογκ θα κάνω διάφορα tutorials, reviews και giveaways!
Kαλή μας αρχή λοιπόν!
Φιλιά πολλά!!

2 σχόλια:

  1. Kαλώς ήρθες και σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!
    Μόλις έγινα μέλος σου, θα χαιρόμουν πολύ αν γινόσουν κι εσύ στο δικό μου blog :)
    Φιλάκια πολλά!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ευχαριστώ! Είμαι ήδη μέλος στο μπλογκ σου και ανυπομονώ για επόμενα ποστ σου! ;)

      Διαγραφή